Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

lördag 2 januari 2010

Gott nytt år!

Har tagit bilder på mitt ena tävlingsbidrag till Smyckestillbehörs tävling. Jag kan inte garantera att det blir fler än ett bidrag, men ett är i alla fall färdigt! Så nu ska jag välja vilken eller vilka av bilderna som jag vill skicka iväg!

Det har inte blivit så mycket smycken gjorda under helgen, så jag klistrar in lite bilder på vad jag och Sofi pysslade ihop innan julhelgen!



Hundtassar (egentligen scrapbook-detaljer)
och satinband i ett gulligt första par av Sofi!



Jag har beställt en hel del pärlor i december, så jag hoppas kunna presentera lite nya saker snart.

Ännu en kreation av Sofi!
(hon älskar löv)




Lite smått och gott i form av tårtor, muffins och
diverse andra bakverk - allt gjort i fimolera,
av oss båda. Superkul!