Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

måndag 21 september 2009

Svart som natten?

Jag har ju en förkärlek för färgen svart, och kanske framför allt svarta smyckesdelar!

I somras fick jag ett par beställningar med just svarta smyckesdelar och miracle beads, ett exempel på denna kombination syns på bilden här till höger.

Så jag lade en beställning hos den webbshop som är en av de få som faktiskt har svarta pärlhattar. Tyvärr fick jag inte ordern i tid (trots att jag var specifik med betalningen och i mejlkontakten) - så jag improviserade.

Resultatet blev över förväntan.

Med hjälp av svarta hattpinnar, gröna miracle beads och min fantasi, snurrade jag till en alldeles egen pärlhatt! Så nu i efterhand är jag inte längre lika upprörd över att den där ordern inte kom fram i tid. ;)


Dessa örhängen har ännu inte kommit upp på hemsidan, eftersom jag egentligen behöver ta nya bilder på dem, men solen är långt borta just nu, så ljuset är inte det optimala, man jag ska försöka ta nya bilder så fort vädret och tiden tillåter!

Vintersmycken

Inga kommentarer: