Vintersmycken

VINTERSMYCKEN - för alla årstider

söndag 6 september 2009

Kollektion?

Jobbar så ofta jag kan med hemsidan och alla foton där. Men när jag var inne häromdagen blev jag lite fundersam. Jag ser inget direkt samband mellan smyckena som ligger på hemsidan. Och det känns ibland lite stökigt.

Så jag funderade på att göra en kollektion. Göra flera smycken som ser ungefär likadana ut. Jag skulle exempelvis kunna göra ett armband som det röda jag lade upp häromdagen, fast i andra färger.

Som med dessa örhängen:

Röda och rök-grå swarowskipärlor på creoler i tibetsilver. Här skulle jag kunna göra likadana örhängen men i flera färger, så att det blir lite likt men ändå orginellt?



Ett annat par örhängen jag gjort är dessa, av silverpläterade delar och röda och svarta glaspärlor. De senare har jag tyvärr inte möjlighet att göra speciellt många av, då jag bara har ett fåtal av just ringarna i mitten.


Nu är det höst!
Vintersmycken - för alla årstider

1 kommentar:

Anonym sa...

Me like, me like a lot =) Synd bara att jag har blivit så dålig på att ha örhängen på mej - tur att jag har några snygga armband från dej också ;)